2008-04-28

Setting things straight

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Sitter hemma och kurerar halsen från förkylning just nu, så jag har inget bättre för mig. Dessutom finns det en del saker jag måste få sagt.
För att summera ihop det kan vi säga att jag nått en del insikter på både gott och ont som bör redovisas inför allmänheten.

1. Det är grymt kul, men knappast etiskt försvarbart att hångla med elva pers på samma fest. Frågan är vad man prioriterar.
2. Jag är bisexuell. Simple as that. Oroa er inte grabbar, jag tittar fortfarande mer på tjejer och ställer mycket högre krav på killar än tjejer. Men vissa av er är ganska söta!
3. Att dricka tequila är kul. Att få efterverkningarna är inte lika kul.
4. Strular man mycket med en tjej är det ens skyldighet att inte lämna henne hängande efteråt om man har nåt hjärta alls i kroppen, eftersom att allt inte bara handlar om snoppen. Hah, det rimmade!
5. Tuggummin på fest äger. Chokladpenna äger också, men det är bara okej om alla är på det hela.

Det var mina visdomsord för den här gången. Galen helg, tack till alla.

P.S. Jag är egentligen en ganska snäll kille.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hah galen helg, i agree!
men kul var det då :D iaf hos fred.

P.S. vi vet redan att du egentligen är ganska snäll!

Anonym sa...

Du som vandrar genom livet.....

Mot ett ändan fjärran mål....